Stimati oaspeti,
Suntem onorati sa ne treceti pragul, si ne dorim sa va oferim un sejur de neuitat. Pentru aceasta am stabilit un set de reguli, pe care rugam sa le aveti in vedere si de care va rugam sa tineti cont, pentru rezrvare si pentru perioada petrecuta in unitatea noastra.
Folosirea, inclusiv vizitarea si cumpararea de servicii turistice de pe site-ul www.cazarevila.ro, prin e-mail sau telefon, implica acceptarea termenilor si conditiilor prezentate in aceasta sectiune. Pentru utilizarea in cele mai bune conditii a informatiilor prezentate pe site, prin e-mail sau telefon, recomandam parcurgerea cu atentie a celor consemnate in continuare.
Serviciile turistice oferite de noi sunt disponibile exclusiv pentru utilizarea personala si non-comerciala. Nu este permisa revinzarea, folosirea, copierea, afisarea, salvarea sau reproducerea oricarui continut sau informatie, imagine, software, produs sau serviciu disponibil pe site-ul nostru pentru orice activitate sau scop comercial sau nu.
REZERVARE
Preturile pachetelor turistice sunt afisate pe site-ul nostrum, nu contin TVA (9%) si nici taxele de statiune. Tarifele pe care vi le putem oferi difera in functie de tipul camerei pentru care optati, disponibilitate, ziua saptamanii si sezon. Mai multe informatii gasiti in sectiunea Rezervari a site-ului nostrum sau telefonic. Costul sejurului solicitat de turist va fi confirmat in scris pe e-mail-ul in care vor fi inserate printre altele si detaliile de plata, prin mesaj telefonic sau alte tipuri de transmisii text, convenite cu clientul.
Pentru a rezerva, rugam sa apelati telefonul +40723 221 610 sau sa transmiteti o solicitare pe e-mail: office@cazarevila.ro. Precizam ca site-ul nostru nu efectueaza o rezervare in mod direct, si pentru toate rezervarile se achita avans (minim 50% din costul sejurului).
Prin trimiterea solicitarii de rezervare, sunteti de acord cu folosirea datelor pentru:
- Confirmarea rezervarilor de camere la unitatea noastra;
- Debitarea cartii de credit pentru depozite si rezervari platite in avans, unde este cazul;
- Trimiterea de e-mail-uri referitoare la rezervarea dumneavoastra sau apelarea telefonica, mesaj ori alt tip de comunicare;
- Utilizarea datelor pentru facturarea serviciilor achitate la unitatea noastra;
- Comunicarea de oferte speciale de cazare, promotii si sejururi de vacanta, rezervari de camere la unitatea noastra, informatii actualizate si aparitia unor noi servicii.
MODALITATI DE PLATA
Ca modalitati de plata acceptam plati prin transfer bancar, cu card de credit/debit (Visa, MasterCard, Maestro etc.), precum si in numerar.
ANULAREA REZERVARILOR
In cazul in care doriti sa anulati o rezervare, va trebui sa ne contactati prin e-mail sau telefon.
Pentru anularile efectuate cu pana la 30 de zile inaintea zilei precedente sosirii nu se percepe nicio taxa suplimentara. Anularea rezervarii dupa acest termen sau neprezentarea la cazare fara a anunta in prealabil, atrage dupa sine o taxa de anulare/no-show, reprezentand contravaloarea avansului achitat.
Pentru sejururile achitate in avans integral (pentru sarbatorile legale vacante sau alte asemenea tipuri), anularea trebuie efectuata cu cel putin 60-100 de zile inaintea zilei precedente sosirii, in conditiile care vor fi convenite cu conducerea unitatii.
SOSIREA SI PLECAREA (check in si check out)
Cazarea in camera se poate face incepand cu ora 14:00. Sosirea la locatie mai devreme de ora cazarii este permisa sub conditia disponibilitatii si cu incuviintarea expresa a personalului unitatii.
Eliberarea camerei in ziua plecarii se va face pana la ora 11:00.
Primirea camerei mai devreme, dar si eliberarea acesteia mai tarziu de orele mentionate mai sus este posibila la cerere, in functie de disponibilitate, iar eventualele costuri suplimentare pentru aceste servicii sunt conform uzantelor.
Oaspetii care elibereaza camerele pana la ora 11:00 pot lasa bagajele in camera de bagaje pentru un interval de 24 de ore, cu costuri suplimentare.
COPII
Exista costuri suplimentare pentru copiii cu varste de pana la 5 ani care stau in camera impreuna cu parintii, folosind paturile existente, respectiv intre 30 si 50 lei/copil/zi.
Pentru copii mai mari de 5 ani costul unui pat suplimentar este intre 50 si 100 lei/copil/zi.
ANIMALELE DE COMPANIE
Unitatea noastra permite accesul cu animale de companie doar atunci cand o locatie este integral ocupata de un grup organizat de turisti, cu costuri suplimentare intre 20 si 50 lei/animal/zi.
Pentru rezervari individuale nu este permis accesul cu animale de companie.
PARCAREA
Parcarea se poate face in curtea unitatii, fara niciun cost suplimentar si in limita disponibilitatii.
SIGURANTA OBIECTELOR PERSONALE
In unitatea noastra fiecare camera este dotata cu seif. Recomandam folosirea seifurilor pentru depozitarea obiectelor de valoare. Nu ne asumam raspunderea pentru obiectele uitate, pierdute sau presupus furate in incinta.
ACCESUL LA SPA
Aaccesul si utilizarea Piscinei si a Saunei este permisa doar clientilor unitatii noastre, cu respectarea regulamentelor afisate in incinta.
Este interzis cu desavarsire, accesul si utilizarea Piscinei si a saunei de catre minori nesupravegheati, persoane aflate sub influenta alcoolului sau a substantelor psihotrope ori halicinogene, precum si a persoanelor cu diverse afectiuni medicale incompatibile cu utilizarea piscinei si a saunei (boli cronice, ale pielii etc.).
LOCUL DE JOACA
Locurile de joaca amenajate in unitatea noastra pot fi utilizate doar de catre clientii nostri, cu respectarea regulilor si uzantelor in domeniu si obligatoriu sub supravegherea parintilor, a apartinatorior sau a persoanelor majore care insotesc minorii in timpul sejurului.
POLITICA DE PROTECTIE A MEDIULUI
Protectia mediului reprezinta pentru noi o permanenta preocupare, de aceea promovam o atitudine eco-responsabila.
O economisire a detergentilor presupune o conservare mai buna a mediului inconjurator. De aceea, pentru rezervarile a caror durata depaseste trei nopti, vom schimba lenjeriile si prosoapele o data la trei zile, sau la cererea dumneavoastra. Pentru a ne semnaliza dorinta dumneavoastra de a schimba lenjeria sau prosoapele, va rugam sa le lasati pe podea.
PROGRAME DE FIDELIZARE
Ne rezervam dreptul de a acorda diferite bonusuri si servicii suplimentare, fara plata, cu scopul fidelizarii clientilor nostri.
COD DE CONDUITA
Personalul unitatii isi va intampina intotdeauna oaspetii cu amabilitate si va face tot posibilul pentru a indeplini orice solicitare venita din partea acestora. In cazul in care un oaspete sau un vizitator, prin aspectul, comportamentul sau starea in care se afla, va produce incidente neplacute, deranjand pe ceilalti oaspeti si afectand astfel imaginea unitatii, acesta va fi invitat imediat sa paraseasca incinta. In acest sens, unitatea noastra isi rezerva dreptul de a-si selecta oaspetii.
DISPUTE SI RECLAMATII
Ne rezervam dreptul de a debita cardul de debit/credit al oaspetilor nostri, independent de vointa acestora, in urmatoarele cazuri: cand oaspetele pleaca fara a-si achita nota de plata, cand se demonstreaza, ca oaspetele a produs pagube materiale in incinta unitatii, cand oaspetele pleaca din locatie cu obiecte care nu ii apartin si pe care nu le-a achitat la receptie, sau cand oaspetele nu a anulat rezervarea in termenul stabilit conform politicilor de anulare.
Vom incerca sa rezolvam pe cale amiabila orice controversa, disputa sau reclamatie care ar putea sa apara in urma aplicarii politicilor unitatii noastre. In cazul in care acest lucru nu este posibil, disputa va intra sub jurisdictia instantelor de arbitraj.
CLAUZE FINALE
Consideram ca oaspetii nostri, in momentul cazarii sau in momentul solicitarii vreunui serviciu, au luat cunostinta si au acceptat termenii si conditiile prezente.
MODIFICARI ALE POLITICII
Politica unitatii poate fi modificata fara a se face notificari in prealabil. Eventualele modificari vor fi aduse la cunostinta oaspetilor odata cu intrarea lor in vigoare.
PROTECTIA DATELOR CU CARACTER PERSONAL
POLITICA PRIVIND PROTECTIA DATELOR CU CARACTER PERSONAL
Incepand cu data de 25 mai 2018 au devenit aplicabile prevederile Regulamentului European privind protectia datelor cu caracter personal (GDPR). Acestea asigura o securitate si o protectie sporita referitor la datele dumneavoastra personale. Va rugam sa acordati atentia cuvenita, asistenta si consimtamantul pentru a fi in masura sa implementam in mod corect aceste prevederi.
Incepand cu data de 25 mai 2018, pentru a fi in masura sa va furnizam serviciile noastre, respectiv sa va putem trimite in continuare oferte privind serviciile turistice, precum si oricare alta forma de servicii de agrement, care sunt de interes pentru dumneavoastra, dar si stiri, campanii, invitatii la diverse evenimente, este necesar sa obtinem consimtamantul dumneavoastra expres.
Noua reglementare referitoare la protectia datelor cu caracter personal, reprezinta o schimbare importanta in domeniu si are obiective care trec peste simpla protectie a spatiului privat. Protectia datelor dumneavoastra cu caracter personal este importanta pentru noi, prin urmare, acordam o atentie deosebita protejarii vietii private a vizitatorilor care acceseaza site-ul www.cazarevila.ro, precum si a celor ale caror date cu caracter personal pe care le utilizam in baza prevederilor legale in vigoare.
Va rugam sa acordati o atentie deosebita lecturarii Politicii noastre pentru a intelege modul in care vor fi tratate informatiile legate de datele dumneavoastra cu caracter personal.
Politica GDPR explica practicile unitatii noastre, referitoare la aplicarea prevederilor GDPR, precum si drepturile de care beneficiati cu privire la modul in care informatiile privitoare la datele dumneavoastra cu caracter personal sunt prelucrate de catre noi.
Prelucrarea datelor cu caracter personal efectuata de unitatea noastra se va realiza intotdeauna in conformitate cu prevederile GDPR, precum si cu reglementarile privind protectia datelor cu caracter personal.
Prin Politica GDPR, unitatea noastra doreste sa informeze persoanele vizate cu privire la natura datelor cu caracter personal pe care le colectam si le procesam, precum si cu privire la scopurile prelucrarii. In plus, persoanele vizate sunt informate prin intermediul Politicii GDPR si cu privire la drepturile de care beneficiaza.
CINE SUNTEM?
Actionam in calitea de proprietar si operator al Pensiunii MARIA RUSTIC si al Vilei BRANDUSA, situate in PREDEAL, Sos. Nationala 87, Judetul BRASOV. Datele de identificare a firmelor care opereaza sunt trecute in sectiunea „Documente”.
Avem ca domeniu principal de activitate este CAEN : 5510 – Hoteluri si alte facilitati de cazare similare
CE SUNT DATELE CU CARACTER PERSONAL?
„Date personale” inseamna orice informatie sau informatii care va pot identifica direct (de exemplu, numele dumneavoastra) sau indirect (de exemplu, prin intermediul datelor pseudonime, cum ar fi un numar de identificare unic). Aceasta inseamna ca datele personale includ lucruri precum numele si prenumele, adresa de e-mail, domiciliul, telefonul mobil, numele de utilizator, fotografiile de profil, preferintele personale si obiceiurile de cumparaturi, continutul generat de utilizatori, informatiile financiare si informatiile privind situatia financiara. Acesta ar putea include si identificatori numerici unici, cum ar fi adresa IP a computerului dumneavoastra sau adresa MAC a dispozitivului dumneavoastra mobil, precum si modulele cookie.
CE INSEAMNA PRELUCRAREA DATELOR CU CARACTER PERSONAL?
„Prelucrarea” inseamna orice operatiune sau set de operatiuni efectuate asupra datelor cu caracter personal sau asupra seturilor de date cu caracter personal, cu sau fara utilizarea de mijloace automatizate, cum ar fi colectarea, inregistrarea, organizarea, structurarea, stocarea, adaptarea sau modificarea, extragerea, consultarea, utilizarea, divulgarea prin transmitere, diseminarea sau punerea la dispozitie in orice alt mod, alinierea sau combinarea, restrictionarea, stergerea sau distrugerea.
CARE SUNT DATELE DVS. CU CARACTER PERSONAL PE CARE LE PRELUCRAM?
Datele dvs. cu caracter personal care vor fi prelucrate sunt urmatoarele: numele si prenumele, adresa de e-mail, numarul de telefon, datele de identificare de pe copia cartii tale de identitate, inclusiv CNP-ul tau, datele cardului de credit (tipul cardului, numarul cardului de credit, numele titularului, data expirarii si codul de securitate), informatii despre sejurul clientului, inclusiv data sosirii si a plecarii, cereri speciale, observatii despre preferintele serviciilor dumneavoastra (inclusiv preferinta pentru tipul de camera, facilitati sau orice alte servicii utilizate) si orice alte date personale pe care le colectam direct de la tine sau din alte surse atunci cand devii client sau un potential client in vederea prestarii de servicii turistice, sau cand folosesti produsele sau serviciile noastre. Prin exceptie, si fara ca aceasta sa fie intentia noastra, este posibil sa colectam date cu caracter personal cu privire la minori (nume, inregistrari video etc.) insa va asiguram ca vom lua toate masurile necesare ca aceste date sa nu fie stocate, prelucrate mai mult decat este necesar.
OPERATOR DE DATE CU CARACTER PERSONAL
Operatorul de date cu caracter personal (denumit in continuare “operatorul”) este unitatea noastra.
PRINCIPII PRIVIND PRELUCRAREA DATELOR
Ne obligam sa respecte principiile de protectie a datelor cu caracter personal (denumite in continuare „Principiile”) prevazute de GDPR, pentru a se asigura ca toate datele sunt: prelucrate in mod corect, legal si transparent; colectate in scopuri specificate, explicite si legitime; adecvate, relevante si limitate in raport cu scopurile pentru care sunt prelucrate; corecte si actualizate; pastrate intr-o forma care nu permite identificarea persoanelor vizate mai mult timp decat este necesar in raport de scopul prelucrarii; procesate in conformitate cu drepturile persoanei vizate, intr-un mod care sa asigure o securitate adecvata a prelucrarii, astfel incat datele sa fie integre, confidentiale si disponibile.
TEMEIUL SI SCOPURILE PRELUCRARII DATELOR CU CARACTER PERSONAL
Conform prev. art.6 alin.(1) lit.a) din GDPR utilizam datele dumneavoastra personale in urmatoarele scopuri:
- Rezervari: Utilizam datele dumneavoastra personale pentru a finaliza si administra rezervarea dumneavoastra;
- Serviciul clienti: Utilizam datele dumneavoastra personale pentru a va oferi serviciul clienti necesar;
- Comentariile clientilor: Putem utiliza datele dumneavoastra de contact pentru a va invita prin e-mail sa scrieti un comentariu pentru oaspeti dupa sejur. Acesta ii poate ajuta pe alti calatori sa aleaga cazarea care le convine cel mai bine. Daca trimiteti un comentariu, acesta poate fi postat pe website-ul nostru.
- Activitati de marketing: De asemenea, utilizam datele dumneavoastra pentru activitati de marketing, conform legii. In cazul in care utilizam datele dumneavoastra personale in scopuri de marketing direct, precum newsletteruri comerciale si comunicari de marketing privind produse si servicii noi sau alte oferte despre care credem ca ar putea fi de interes pentru dumneavoastra, vom include un link de dezabonare pe care il puteti utiliza daca nu doriti sa va mai trimitem mesaj
- Alte comunicari: S-ar putea sa existe si alte situatii cand vom lua legatura prin e-mail, posta, telefon sau SMS, in functie de datele de contact pe care le partajati cu noi.
Ar putea exista o serie de motive pentru aceste comunicari:
– este posibil sa trebuiasca sa raspundem la si/sau sa rezolvam situatii ori solicitari pe care le-ati facut.
– daca nu ati finalizat o rezervare, este posibil sa va trimitem un e-mail pentru a finaliza/anula rezervarea. Credem ca acest serviciu suplimentar va este util pentru ca va permite sa continuati o rezervare fara a mai fi nevoie sa cautati din nou cazarea sau sa completati toate detaliile rezervarii de la inceput.
– cand utilizati serviciile noastre, va putem trimite un chestionar sau va putem invita sa scrieti un comentariu despre experienta dumneavoastra pe website-ul nostru. Credem ca acest serviciu suplimentar este util pentru dumneavoastra si pentru noi, deoarece ne vom putea imbunatati website-ul pe baza feedbackului primit.
- Analiza, imbunatatire si cercetare: Utilizam datele personale pentru a efectua cercetari si analize. Este posibil sa implicam o terta parte sa faca acest lucru in numele nostru. Putem partaja sau dezvalui rezultatele unor astfel de cercetari, inclusiv unor terte parti, in forma anonima, agregata. Utilizam datele dumneavoastra personale in scopuri analitice, pentru a ne imbunatati serviciile, pentru a imbunatati experienta utilizatorilor si pentru a imbunatati functionalitatea si calitatea serviciilor noastre online de calatorie.
- Securitatea, detectarea si prevenirea fraudei: Utilizam informatii, care pot include date cu caracter personal, pentru a preveni frauda si alte activitati ilegale sau care incalca drepturile de proprietate intelectuala. De asemenea, folosim aceste informatii pentru a investiga si detecta diverse tipuri de fraude. Putem utiliza datele personale pentru evaluarea riscurilor si pentru scopuri de securitate, inclusiv autentificarea utilizatorilor. In aceste scopuri, datele cu caracter personal pot fi comunicate unor terte parti, cum ar fi autoritatile de aplicare a legii, conform prevederilor legale in vigoare. De asemenea, pentru acest scop putem stoca inregistrarile camerelor de securitate pentru o perioada de maxim 30 de zile
- Motive juridice: In anumite cazuri, trebuie sa utilizam informatiile furnizate, care pot include date cu caracter personal, pentru a rezolva disputele juridice sau reclamatiile, pentru investigatiile si respectarea reglementarilor sau pentru a pune in aplicare un acord sau pentru a conforma solicitarile legale din partea organelor de drept in masura in care acest lucru este prevazut de lege.
– daca vom utiliza mijloace automate pentru a prelucra date cu caracter personal care produc efecte juridice sau va afecteaza in mod semnificativ, vom implementa masuri adecvate pentru a va proteja drepturile si libertatile, inclusiv dreptul de a obtine o interventie umana.
Baza legala. Pentru primele doua subpuncte anterior enuntate avem in vedere indeplinirea unui contract: Utilizarea datelor dumneavoastra poate fi necesara pentru a efectua contractul pe care il aveti cu noi. De exemplu, daca utilizati serviciile noastre pentru a face o rezervare, vom utiliza datele dumneavoastra pentru a ne indeplini obligatia de a finaliza si administra aceasta rezervare in baza contractului pe care il avem cu dumneavoastra. Pentru urmatoarele subpuncte ne bazam pe interesele legitime, sens in care utilizam datele dumneavoastra pentru: furnizarea continutului cel mai potrivit pentru site, e-mail-uri si newsletteruri, imbunatatirea si promovarea produselor si serviciilor noastre si continut de pe site-ul nostru, precum si pentru detectarea administrativa, frauda si in scopuri legale. Atunci cand utilizati datele personale pentru a servi intereselor noastre legitime, vom echilibra intotdeauna drepturile si interesele dumneavoastra in protejarea informatiilor dumneavoastra impotriva drepturilor si intereselor noastre. De asemenea exista obligatia ca unitatea noastra sa respecte legislatia aplicabila, iar in cazuri exceptionale, vom vom solicita si obtine consimtamantul dumneavoastra inainte de a va prelucra datele personale in scopuri de marketing direct.
In scopul indeplinirii obiectului nostru de activitate – Conform art.6 alin.(1) lit.a) din GDPR, pot fi prelucrate date personale daca persoana vizata si-a dat consimtamantul pentru prelucrarea datelor sale cu caracter personal pentru unul sau mai multe scopuri specifice. Astfel, va putem contacta sau putem transmite datele dumneavoastra cu caracter personal in scopul realizarii obiectului nostru de activitate.
PROCESAREA FORMULARULUI DE CONTACT SI PARTAJAREA DE DATE
Vom folosi informatiile pe care le furnizati in sectiunea corespunzatoare de contact, existenta pe site, exclusiv cu scopul de a procesa solicitarea dumneavoastra.
Prin furnizarea oricaror date cu caracter personal prin intermediul site-ului www.cazarevila.ro, intelegeti si sunteti de acord ca datele dumneavoastra vor fi prelucrate in conformitate cu prevederile Politicii GDPR.
Va rugam sa aveti in vedere faptul ca pentru a putea procesa solicitarile dumneavoastra transmise in sectiunea de contact a site-ului, este posibil ca, in anumite circumstante, sa avem obligatia de a divulga datele dumneavoastra partenerilor cu care unitatea noastra colaboreaza si/ sau altor terti furnizori de servicii. In acest sens am adoptat masuri tehnice si organizatorice adecvate pentru a asigura securitatea transferului de date, precum si prelucrarea in conformitate cu cerintele GDPR a datelor dumneavoastra de catre entitatile mentionate anterior.
Ne obligam sa nu prelucram datele cu caracter personal furnizate, in alt scop decat acela pentru care au fost transmise, cu exceptia situatiilor in care exista consimtamantul dumneavoastra expres pentru a le utiliza si in alte scopuri.
De asemenea, este posibil ca unitatea noastra sa aiba acces si la alte date cu caracter personal prin stabilirea de catre dvs. a unei legaturi cu noi, prin prelucrarea datelor comunicate in urma conversatiilor telefonice, a e-mail-urilor prin intermediu carora am corespondat, prezentarea la unitatea noastra in vederea obtinerii de informatii etc.
Prin contactarea unitatii noastre in oricare mod stipulat mai sus sau oricare alta metoda care presupune o comunicare mijlocita sau nemijlocita intre dvs. si noi, intelegeti si sunteti de acord ca datele dumneavoastra vor fi prelucrate in conformitate cu prevederile Politicii GDPR.
In derulare activitatii noastre utilizam serviciile Booking.com, turistinfo.ro si alte site-uri specializate. Colaboram cu Booking.com, situat la adresa Herengracht 597, 1017 CE Amsterdam, Tarile de Jos (www.booking.com) (denumit in continuare Booking.com) pentru a va oferi serviciile noastre de rezervare online. Deoarece noi furnizam continutul acestor site-uri si dumneavoastra faceti o rezervare directa prin noi, rezervarile sunt procesate prin intermediul lor (Booking.com, turistinfo etc.). Informatiile pe care le introduceti pe aceste site-uri vor fi, de asemenea, partajate cu compania Booking.com si afiliatii acesteia si cu celelalte companii national de profil. Aceste informatii pot include date personale precum numele dumneavoastra., datele dumneavoastra de contact, detaliile dumneavoastra de plata, numele oaspetilor care calatoresc cu dumneavoastra si orice preferinte pe care le-ati specificat la efectuarea unei rezervari.
Pentru a afla mai multe despre familia corporativa booking.com, vizitati Despre Booking.com. Booking.com va va trimite un e-mail de confirmare, un e-mail inainte de sosire si va va oferi informatii despre zona si cazare. Booking.com va ofera, de asemenea, un serviciu clienti international non-stop din birourile sale locale in mai mult de 20 de limbi. Partajarea detaliilor dumneavoastra cu personalul de la serviciul clienti al Booking.com le permite sa raspunda atunci cand aveti nevoie de asistenta. Booking.com poate utiliza datele dumneavoastra in scopuri tehnice, de analiza si de marketing, dupa cum este descris mai departe in Politica de confidentialitate a Booking.com. Aceasta include faptul ca datele dumneavoastra ar putea fi, de asemenea, partajate cu alti membri ai grupului de companii Holdings Inc. pentru a va propune oferte de calatorie care v-ar putea interesa si pentru a va oferi servicii personalizate. Daca este necesar conform legii aplicabile, Booking.com va cere mai intai consimtamantul dumneavoastra. Daca datele dumneavoastra sunt transferate catre o tara din afara Spatiului Economic European, Booking.com va face aranjamente contractuale pentru a se asigura ca datele dumneavoastra personale sunt in continuare protejate in conformitate cu standardele europene. Daca aveti intrebari cu privire la prelucrarea datelor dumneavoastra personale prin intermediul Booking.com, va rugam sa contactati dataprotectionoffice@booking.com.
BookingSuite: Datele dumneavoastra personale pot fi partajate cu serviciul BookingSuite situat la adresa Herengracht 597, 1017 CE Amsterdam, Tarile de Jos, compania care opereaza acest site si site-ul suite.booking.com. BookingSuite va va furniza informatiile care pot include date personale pe Booking.com in scopurile descrise mai sus.
Turistinfo.ro este un alt site specializat in rezervari. Puteti consulta politica datelor cu caracter personal aici: https://www.turistinfo.ro/termeni.html.
DIVULGAREA DATELOR CU CARACTER PERSONAL CATRE TERTI
Datele cu caracter personal prelucrate de catre unitatea noastra vor putea fi divulgate si/sau transferate catre terti doar in situatia in care exista consimtamantul dumneavoastra expres pentru a proceda in acest sens, cu exceptia situatiilor in care exista o obligatie legala/contractuala de a proceda in acest mod.
Vom transmite datele dumneavoastra cu caracter personal birourilor notariale, institutiilor financiare bancare si non-bancare, intermediarilor de credite, autoritatilor publice, organelor judiciare, consultantilor externi catre care am externalizat furnizarea anumitor servicii si alte categorii de destinatari, exclusiv din Romania
Va rugam sa aveti in vedere faptul ca este posibil ca in anumite circumstante sa avem obligatia de a divulga datele dumneavoastra cu caracter personal, partenerilor cu care colaboram si/sau altor terti furnizori de servicii.
PRELUCRAREA DATELOR DE CATRE TERTI, ALTE SITE-URI SI SPONSORI
Site-ul www.cazarevila.ro poate contine, la un moment dat, link-uri de acces catre alte site-uri ale caror politici de prelucrare a datelor pot fi diferite de cele ale noastre. Va rugam sa aveti in vedere si sa consultati politicile privind protectia datelor cu caracter personal ale celorlalte site-uri, deoarece noi nu ne asumam responsabilitatea cu privire la informatiile trimise sau colectate de aceste terte parti.
PRELUCRARE AUTOMATA DE DATE. COOKIE
Site-ul www.cazarevila.ro foloseste identificatori de tip Cookie. In acest sens puteti consulta Politica noastra de Cookie, disponibila pe site, si va puteti exercita dreptul de a dezactiva Cookies, astfel cum este mai jos precizat.
PERIOADA STOCARII DATELOR
Putem pastra datele prelucrate pentru diferite perioade de timp, apreciate ca fiind rezonabile, in conformitate cu scopurile indicate anterior. Pastram datele dumneavoastra numai pentru perioada necesara pentru atingerea scopului pentru care detinem datele, pentru a satisface nevoile dumneavoastra sau pentru a ne indeplini obligatiile impuse de lege.
Pentru a stabili cat timp pot fi pastrate datele dumneavoastra, folosim urmatoarele criterii: Atunci cand achizitionati servicii turistice, pastram datele dumneavoastra personale pe durata relatiei noastre contractuale si ulterior pe perioada stabilita de normele financiar–contabile, respectiv pentru o perioada de 10 ani; In cazul in care participati la o oferta promotionala, pastram datele dumneavoastra personale pe durata ofertei promotionale; In cazul in care ne contactati pentru o intrebare, pastram datele dumneavoastra personale pe durata necesara procesarii intrebarilor dvs., dar nu mai mult de 10 ani de la ultima corespondenta trimisa; In cazul in care creati un cont, pastram datele dumneavoastra personale pana cand solicitati sa le stergem sau dupa o perioada de inactivitate (fara o interactiune activa cu noi). In acest sens, mentionam ca datele prelucrate pentru acest scop vor fi sterse la 10 ani dupa ultima interactiune cu utilizatorul contului (ca de exemplu, login in contul dumneavoastra);In cazul in care v-ati oferit consimtamantul pentru marketing, pastram datele dumneavoastra personale pana cand va dezabonati sau solicitati sa le stergem sau dupa o perioada de inactivitate (fara o interactiune activa cu marcile noastre) definite in conformitate cu reglementarile si indrumarile locale. In acest sens, mentionam ca datele stocate in bazele noastre de date pentru scopul comunicarilor de marketing direct sunt sterse din evidentele acestor baze de date la 10 ani de ultima interactiune cu dumneavoastra; In cazul in care modulele cookie sunt stocate pe computer, le pastram atata timp cat este necesar pentru ca acestea sa isi atinga scopurile (de exemplu, pe durata unei sesiuni pentru cookie-urile de cos de cumparaturi sau cookie-urile pentru ID-uri de sesiune) si pentru o perioada definita in conformitate cu reglementarile si indrumarile locale. In acest sens, mentionam ca datele prelucrate prin modulele cookies folosite pentru a furniza publicitate comportamentala online, pentru a ne personaliza serviciile pentru dumneavoastra si pentru a permite distribuirea continutului nostru pe site-uri de socializare (butoane de distribuire destinate afisarii site-ului), vor fi pastrate pentru o perioada de maxim 10 ani de la colectarea acestora, in baza consimtamantului dumneavoastra.
DREPTURILE PERSOANELOR VIZATE
In conformitate cu GDPR, aveti o serie de drepturi cu privire la datele personale pe care unitatea noastra le prelucreaza:
- Dreptul de acces la datele prelucrare – Aveti dreptul de a accesa datele personale pe care le detinem. Prima furnizare de informatii se va face fara a percepe niciun fel de taxa. Daca veti mai avea nevoie de copii ale informatiilor deja furnizate, este posibil sa percepem o taxa rezonabila tinand cont de costurile administrative de furnizare a informatiilor. Solicitarile vadit neintemeiate, excesive sau repetate pot sa nu primeasca un raspuns.
- Dreptul la rectificarea datelor – Aveti dreptul sa cereti ca datele dumneavoastra sa fie rectificate daca sunt inexacte sau invechite si/sau sa le completati daca acestea sunt incomplete.
- Dreptul la stergere a datelor („dreptul de a fi uitat”) – In anumite situatii, aveti dreptul de a obtine stergerea sau distrugerea datelor dumneavoastra. Acesta nu este un drept absolut, deoarece uneori s-ar putea sa fim fortati sa pastram datele dumneavoastra din motive legale sau juridice, respectiv:
– exactitatea datelor este contestata de persoana vizata (adica de dumneavoastra), pentru o perioada care permite operatorului sa verifice corectitudinea datelor;
– prelucrarea este ilegala si persoana vizata (adica dumneavoastra) se opune stergerii datelor si solicita restrictia de utilizare a acestora;
– operatorul nu mai are nevoie de date pentru prelucrare, dar acestea sunt solicitate de persoana vizata (adica de dumneavoastra) pentru stabilirea, exercitarea sau apararea unor pretentii legale;
– persoana vizata (adica dumneavoastra) a ridicat obiectii procesarii bazata pe motive legitime din partea operatorului in temeiul verificarii daca motivele legitime ale operatorului depasesc pe cele ale persoanei vizate (adica dumneavoastra).
- Dreptul la portabilitatea datelor – Aveti dreptul sa mutati, sa copiati sau sa transferati datele care va intereseaza din baza noastra de date intr-o alta. Acest lucru se aplica numai datelor pe care le-ati furnizat, atunci cand procesarea se bazeaza pe consimtamantul dumneavoastra sau pe baza unui contract si este implementata prin mijloace automate.
- Dreptul de opozitie – Va puteti opune in orice moment prelucrarii datelor dumneavoastra atunci cand o astfel de prelucrare se bazeaza pe un interes legitim.
- Dreptul de a retrage consimtamantul in orice moment – Va puteti retrage consimtamantul in ceea ce priveste prelucrarea datelor dumneavoastra atunci cand o astfel de procesare se bazeaza pe consimtamant. Retragerea consimtamantului nu afecteaza legalitatea prelucrarii pe baza consimtamantului inainte de retragerea acestuia.
- Dreptul de a depune o plangere la autoritatea de supraveghere competenta – Aveti dreptul sa depuneti o plangere in fata autoritatii de protectie a datelor din tara dumneavoastra de resedinta sau de domiciliu pentru a contesta practicile de protectie a datelor oferite de noi.
- Dreptul de a va opune prelucrarii datelor dumneavoastra in scopuri de marketing direct – Va puteti dezabona sau renunta la comunicarea noastra de marketing direct in orice moment. Este mai usor sa faceti acest lucru dand clic pe linkul „dezabonare” in orice e-mail sau comunicare pe care vi le trimitem.
- Dreptul de a va opune prelucrarii datelor dumneavoastra de catre noi atunci cand desfasuram actiuni in interes public sau in interesele legitime proprii sau ale unui tert – Va puteti opune in orice moment prelucrarii datelor dumneavoastra atunci cand o astfel de prelucrare se bazeaza pe un interes legitim.
- Dreptul de a dezactiva Cookies – aveti dreptul sa dezactivati modulele cookie. Setarile din browser-ele de Internet sunt de obicei programate in mod implicit pentru a accepta modulele cookie, dar puteti sa le reglati usor modificand setarile browser ului. Multe module cookie sunt utilizate pentru a spori gradul de utilizare sau functionalitate a site-urilor web/aplicatiilor; prin urmare, dezactivarea modulelor cookie va poate impiedica sa utilizati anumite parti ale site-urilor sau aplicatiilor noastre, asa cum este detaliat in tabelul Cookie relevant. Daca doriti sa restrictionati sau sa blocati toate cookie-urile stabilite de site-urile web/aplicatiile noastre (care va pot impiedica sa utilizati anumite parti ale site-ului) sau orice alte site-uri/aplicatii, puteti face acest lucru prin setarile browserului. Functia Ajutor din browserul dumneavoastra va va spune cum. Pentru mai multe informatii, consultati urmatoarele linkuri: http://www.aboutcookies.org/;
Va puteti exercita oricare dintre aceste drepturi in ceea ce priveste datele personale pe care unitatea noastra le prelucreaza prin adresarea unei simple cereri catre DPO-ul nostru. Intr-o astfel de situatie este foarte posibil sa solicitam o dovada a identitatii dumneavoastra.
SOLICITARI JURIDICE
Accesam, pastram si oferim informatiile referitoare la datele dumneavoastra cu caracter personal autoritatilor de reglementare, factorilor de aplicare a legii sau altor entitati:
- Ca raspuns la o solicitare de natura juridica, atunci cand consideram, cu buna-credinta, ca legea ne impune acest lucru. De asemenea, este posibil sa raspundem la solicitari de natura juridica atunci cand consideram, cu buna-credinta, ca raspunsul impus de legile din jurisdictia respectiva afecteaza utilizatorii din acea jurisdictie si este conform cu standardele recunoscute la nivel international.
- Atunci cand consideram, cu buna credinta, ca este necesar pentru: a detecta, a preveni si a raspunde la acte de frauda, utilizarea neautorizata a oricarui material care ne apartine, incalcari ale conditiilor sau politicilor noastre sau alte activitati daunatoare sau ilegale, pentru a ne proteja pe noi (inclusiv drepturile, bunurile sau materialele noastre), pe dumneavoastra si pe altii, inclusiv in cadrul investigatiilor sau al anchetelor autoritatilor de reglementare sau pentru a preveni decesul sau vatamarea corporala iminenta. De exemplu, daca este relevant, furnizam informatii catre si primim informatii de la terti parteneri despre fiabilitatea contului dumneavoastra, pentru a preveni frauda, abuzul si alte activitati daunatoare in cadrul si in afara materialelor noastre.
Informatiile pe care le primim despre dumneavoastra pot fi accesate si stocate o perioada mai lunga de timp atunci cand fac obiectul unei solicitari de natura juridica sau unei obligatii legale, al unei anchete guvernamentale, sau al unor investigatii privind posibile incalcari ale conditiilor sau politicilor noastre, sau in alte cazuri pentru a preveni prejudiciile.
RELATIILE CU ALTI OPERATORI
In functie de context, s-ar putea sa ne gasim in situatia necesitatii absolute de a oferi informatii la un nivel mai inalt, atat global, cat si intern sau extern, partenerilor nostri si celor cu care facem transfer de date cu respectarea GDPR, in virtutea asigurarii oferirii unor servicii cat mai profesionale cu putinta. Informatiile controlate de unitatea noastra ar putea fi transferate, transmise sau stocate si prelucrate in UE sau in alte tari decat tara in care locuiti, in scopurile descrise in aceasta politica. Aceste transferuri de date sunt necesare pentru a putea furniza servicii la cel mai inalt nivel, precum si a continua sa va furnizam materialele noastre la cel mai bun nivel profesional. Utilizam clauze contractuale standard aprobate de Comisia Europeana si ne bazam pe deciziile privind caracterul adecvat emise de Comisia Europeana cu privire la anumite tari, dupa caz, in ceea ce priveste transferurile de date din SEE catre Statele Unite si catre alte tari.
SECURITATEA PRELUCRARII
Am adoptat masuri tehnice si organizatorice de prelucrare a datelor, actualizate in conformitate cu cerintele GDPR, cu scopul de a proteja datele dumneavoastra cu caracter personal impotriva oricaror actiuni de acces neautorizat, utilizare necorespunzatoare sau divulgare, modificare neautorizata, distrugere sau pierdere accidentala. Toti angajatii si colaboratorii nostri, precum si orice terte parti care actioneaza in numele si pe seama noastra sunt obligati sa respecte confidentialitatea informatiilor dumneavoastra si cerintele GDPR, in conformitate cu prevederile Politicii GDPR.
EXONERARE DE RASPUNDERE
Site-ul nostru poate contine legaturi catre alte site-uri si/sau alte pagini web care nu sunt proprietatea noastra. Nu ne asumam nicio responsabilitate cu privire la continutul acestor site-uri si, prin urmare, unitatea noastra nu va putea fi tinuta raspunzatoare pentru continutul, publicitatea, bunurile, serviciile, software-ul, informatiile sau alte materiale disponibile pe sau prin intermediul acestor site-uri. si nu va fi responsabila de pierderea datelor cu caracter personal, de orice efecte negative asupra datelor personale ale vizitatorilor sau de alte daune morale si/sau patrimoniale cauzate de accesul la respectivele site-uri.
ACTUALIZAREA POLITICII DE PROTECTIE SI PRELUCRARE A DATELOR CU CARACTER PERSONAL
Va rugam sa aveti in vedere faptul ca prezenta Politica poate face obiectul unor modificari periodice de continut, prin actualizarea site-ului nostru.
Va rugam sa nu continuati sa utilizati site-ul www.cazarevila.ro daca nu sunteti de acord cu astfel de modificari. De asemenea, va recomandam sa verificati aceasta pagina pentru orice actualizare.
Termenii Politicii GDPR se interpreteaza in conformitate cu legislatia aplicabila.
CONTACT
Daca aveti intrebari sau preocupari cu privire la modul in care tratam si folosim datele dumneavoastra cu caracter personal sau doriti sa va exercitati oricare dintre drepturile dumneavoastra, va rugam sa ne contactati accesand datele de contact existente pe site.
Dreptul dumneavoastra de a depune plangere se poate exercita prin transmiterea acesteia catre: ANSPDCP la datele de contact: Bd G-ral Gheorghe Magheru 28-30, sector 1, Bucuresti, cod postal 010336, telefon +40318 059 211 e-mail:anspdcp@dataprotection.ro.